Rabu, Jun 02, 2010

Selamat Datang Ke Pondok Siti

Assalaimualaikum, Alhamdulillah...Syukur kepada Allah swt kerana pada tarikh 1hb Jun 2010, saya berjaya membina blog saya sendiri...Kesedaran untuk membina blog ini adalah dari perasaan tercabar dengan kewujudan blog-blog yang direka oleh kawan-kawan sekerja yang lain..Sebenarnya keinginan untuk mempunyai blog sendiri sudah lama tersemai dijiwa saya ini tetapi kerana terlampau banyak kekangan waktu menyebabkan blog ini baru boleh dibina pada hari ini.. Diharap dengan kewujudan laman ini dapatlah kita berkongsi pengetahuan dan pengalaman yang positif untuk diri kita, keluarga, masyarakat dan generasi akan datang. Terima kasih kepada suami tercinta, Yusran Kasim dan anak-anak kerana mereka sentiasa berada disisi saya sewaktu susah dan senang..Terima kasih juga kepada Razali Saaran kerana sudi menjadi mentor saya dan rakan baik saya, Sharipah Daud kerana sentiasa menyokong saya dari belakang dan akhir sekali kepada rakan-rakan yang tidak disebutkan nama, janganlah berkecil hati... Jemputlah datang ke pondok saya.....silakan...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...