Sabtu, September 14, 2019

KITAR SEMULA DARIPADA BOTOL PENCUCI KAIN...

First time nampak terus terpegun..teruja.. menarik untuk lihat lebih dekat..
Cantik... kreatif dan macam-macam lagi perasaan..
ternganga dibuatnya.. wowww...

Macam jakun kan.....


tengok ni... cantiknya  dia buat pasu bunga gantung ni...

Semua ni , saya nampak  dekat rumah jiran-jiran abang saya di Taman Pasir Putih, Pasir Gudang.. ala... taman yg femes  awal tahun ni sbb pencemaran di sungai Kim Kim tu..

Cantik sungguh..saya belek satu-satu bersama dengan anak perempuan saya.. 


Tapi hanya bunga yang macam gini aje sesuai dengan pasu bunga daripda botol ini..
cantik kan warna kuning ni...


Dan ini.... bentuk gajah.. siap ada telinga tu.. kreatifkan.. macam manalah orang yang membuatnya.. rasa-rasanya dia potong guna apa ek?


dan yang ini.... woww..



Yang ini lagi banyak... berwarna warni... cantik sangat.. ada gajah, ada burung ..
nak buat juga lah... cantiklah...


Ini dari pandangan dekat... tak sabar nak membuat nya...

Mudah-mudahan dapatlah saya membuatnya juga..
tengah kumpul botol-botol plastik ni...
program kitar semula hujung tahun ini..
Insya Allah..
doakan ya...




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...