Khamis, Julai 19, 2012

Jalan-jalan di Bazar Karat....

Sudah acap kali saya mendengar cerita mengenai Bazar Karat..Berbelas tahun duduk di bandaraya Johor Bahru ini pun saya tidak pernah menjejaki kaki di bazar tersebut..

Tapi tetiba keinginan untuk mengunjungi bazar Karat ini kian terasa tika terbaca di akhbar mengenai keistimewaan bazar ini..Sementelah lagi pabila mendengar  cerita kawan-kawan di  muka buku dan cerita anak-anak saya sendiri yang pernah pergi ke bazar tersebut ...

Kesempatan untuk ke bazar tersebut  tidak ditolak apabila suami saya tetiba mengajak kami sekeluarga pergi ke bazar tersebut..

Sememangnya, bazar tersebut luas dan sangat memenatkan ...

Dan tempat yang saya cari dan wajib saya cari mestilah  yang berkarat jugak...


Memang puas hati dapat singgah di tempat ini..banyak barang-barang antik yang boleh kita lihat..Namun malangnya, saya tidak mampu untuk memilikinya kerana harganya tersangatlah mahal...

Boleh cuci mata sahaja..

Kios-kios lain macam biasa sahaja yang kita lihat di "up-town" di  negeri-negeri lain...


1 ulasan:

whitecappuccino berkata...

suami saya suka la tengok barang2 gini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...