Isnin, Disember 31, 2012

Terima kasih kepada semua..

Syukur alhamdulilah...Allah swt masih memberi peluang untuk saya bernafas lagi i hari ini.

Semalam, saya menerima banyak ucapan hari lahir dari sahabat2 saya dan pelajar2 yang masih mengingati saya.. Terima kasih  buat semua..

Doa-doa mereka yang ingin melihat saya bahagia di dunia dan akhirat dan banyak lagi doa-doa yang baik ...saya sungguh menghargainya....

Terima kasih juga kepada adik saya kerana telah membuatkan kek hari jadi yang sedap dan cantik ini....
.



Sebenarnya kek ni kongsi dengan anak lelaki saya, Amirul Asyraf.. Tarikh lahirnya 12.12.12 yang lalu..Disebabkan kesibukan yang melanda menyebabkan saya menunda  sambutan hari lahir untuk anak saya itu..Nasib baik dia memahami.

Apa-apa pun terima kasih semua...



1 ulasan:

JunAina berkata...

Hepi belater bufday dan selamat tahun baru. Semoga apa yg dicita2kan tahun ini telah terlaksana, juga untuk tahun depan akan berusaha mendapatkannya juga.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...