Selasa, Januari 17, 2012

Serupa ke?

Bila saya publish gambar  di bawah ni dalam facebook, semua cakap muka saya macam ustazah Nor Siti Bahyah...

Mana sama kan?

(muka yang sangat kepenatan...)

Saya tidak secantik ustazah..dan pendek sikit..bagai langit dengan bumi..
mana mungkin boleh sama...

Sebenarnya, gambar ni saya ambil semasa saya menghantar anak-anak saya pergi ke Seminar Anak Hebat anjuran SNB Kasih . Syarikat tersebut adalah syarikat ustazah Siti Nor Bahyah dan keluarga.

Seminar ini telah diadakan pada masa cuti bulan lepas dan diadakan di MRSM, Batu Pahat, Johor..


Inilah anak-anak saya yang saya hantar untuk hadiri seminar ini..anak ketiga saya tidak dapat menyertai seminar ini kerana sakit.

Alhamdulillah, seminar ini telah merubah sikap anak saya ke arah yang lebih baik...

2 ulasan:

azieazah berkata...

Kalu U pakai gelang besar, cincin besar, brooch besarrrr kilat kiri kanan bahu, baju labuci labuci... pastu bila bercakap U goyang goyang tangan kasi nampak gelang dan cincin... haaa baru sama dengan dia.! hehehehe

teratai berkata...

pelanduk dua serupa!orang kata ada 7 org yg mukanya seakan2 rupa kita! Cikgu CTE dah jumpa seorang....:)kena cari 6 orang lagi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...