Jumaat, Mac 18, 2011

Sweet pomegranates bufday bloglist

Emmm merahnya buah delima nie....kali ini yang empunya buah delima ni ada buat bloglist kat blog dia...Cikgu CTE nak join jugaklah...

Kalau nak join klik lah gambar diatas...

syaratnya mudah sahaja...

ikut je kat bawah...

Nama saya ialah Cikgu CTE

Nama blog saya ialah Catatan Tinta Emas

Ini e-mail saya : siti_yusran@yahoo.com

Ini pulak alamat blog saya : http://pondoksiti.blogspot.com

Saya nak tag cikgu dan bakal cikgu kat bawah nie..

cikgu teratai

Cikgu Suraya

laman muslimah optimis

dan cikgu2 yang berminat...

JOM!!!!

tarikh tutup : 20hb Mac 2011

3 ulasan:

Unknown berkata...

salam cikgu =)
ade 1 syrat yg ckg tak penuhi..utk saya shortlistkan nama ckg, ckg perlu penihi syrat tersebut =)

saya folo cikgu yer *170 =)

Unknown berkata...

salam ckg ..tahniah, anda ditag =)

http://anaraudhah.blogspot.com/2011/03/1st-travelog-contest-usahawan-muslim.html

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

nak join jugakkk!!


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...