Ahad, Mei 05, 2013

Koleksi jari-jari telunjuk di hari pilihanraya 2013

Hari ini, ramai yang post gambar jari-jari mereka yang telah dicalit dengan  dakwat biru yang menandakan mereka telah mengundi..

Sebelum tu saya nak cerita pengalaman mengundi hari ini, boleh pulak saya dan suami tersalah sekolah.. Dahulu pusat mengundi kami ialah SK Seri Perling, Johor Bahru..so kami pergilah ke sana...Rupa-rupanya kena mengundi di SMK Seri Perling... masuk saja pagar, mk oiii...ramainya orang...pergi waktu kemuncak memanglah...

Dalam hati dah berkata, berapa jamlah kena beratur ni???....

Tapi, nasib baik line 4 saya tu tak ramai...terus sahaja ke hadapan tak sampai 10 orang pun beratur...gembira sangat sebab dapat balik cepat...

Berbalik tentang koleksi jari ini...Lihatlah gambar-gambar jari mereka di bawah:-



Jari sahabat saya Lina Hamzah... manis sangat bila gambar yang diambil bersilang dengan gambar jari en hubby dia..

Gambar: Slesai tunaikan tanggungjawab...g menunaikan hajat perut plak...
 Jari Zul D'Warock, sahabat di Melaka

Gambar: Alhamdulillah.. dah mengundi. tersebar isu dakwat kekal yang tak kekal di Arau. setengah jam lagi nak basuh..
Jari Rozilah Mohd Rusdi, sahabat semasa  di UUM dahulu..

Gambar: sudahhhhhh
Ini dari wall sahabat saya Mohd Karim Jais, kawan sekelas tingkatan 6 di Kota Tinggi dulu

Ini jari sahabta saya, Afidah Adam yang mengundi petang tadi..

Ini jari si pelakon, pelawak, penyanyi dan lain2 lagi tu, Adhlin Shauki

Ini pula jari bekas guru di sekolah saya yang sudah berpindah ke key ell tu..


Jari bakal ibu, cikgu wan nursyamimi yang mengundi di Pahang.

Jari yang cantik ni milik cikgu Zaifah , cikgu SMK Taman Daya yang balik mengundi di Kota Bahru, Kelantan.

Ini sahajalah yang saya boleh paparkan , sebenarnya banyak lagi gambar gambar tapi banyak yang just friend sahaja...

jari saya????

malulah sebab gebu sangat..

Jumpa lagi 5 tahun lagi...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...