Selasa, Oktober 02, 2018

FAMILY DAY  - KELUARGA HJ OMAR - PART 1

Kenangan terindah bila dapat berkumpul bersama-sama keluarga tersayang...belah suami saya..keluarga kelantan...

Terbit idea tiba-tiba, rancang dan banyak sponsor adik beradik, maka terlaksanalah  program yang tak disangka-sangka ini.

Alhamdulillah dan syukur sangat-sangat  dengan kejayaan ini.

Program  berjaya dilaksanakan pada 18hb Ogos 2018 - 20hb Ogos 2018 yang lalu.


 Keluarga yang dapat menghadirkan diri.

 Keluarga adik ipar saya  -  Zawiah 

Keluarga Adik ipar - Kamal... isterinya dan anak bongsunya tak dapat turut serta kerana  terpaksa bekerja... jururawatkan terikat dengan jadual..

Keluarga Maria - adik ipar juga... cikgu kaunseling di Pasir Gudang

Keluarga terbaharu... Ini anak perempuan sulung saya.. Nurul Adhwa dan suami

Ini mak mertua saya, Che Bedah bersama makcik belah suami saya , saya panggil  Mak Uda dan Pak Uda

Ini keluarga saya bersama anak-anak saya...Suami saya anak sulung..

Ini keluarga adik ipar juga, Hasbullah 


Ini pun adik ipar saya, saya panggil mek su dan suami.. dua-dua ni askar di Melaka

Ini keluarga pak cik suami saya, Pak Su Mat dan keluarganya

Ini sahaja yang boleh dikongsi  buat masa ini.. lain kali saya buat part 2 pula yea.. macam sudah kekurangan idea bila byk kerja yang menanti.. Insya Allah esok lusa, saya kongsi lagi..
byeee..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...