Selasa, Ogos 09, 2011

KECELARUAN MINDA..

Pejam celik, pejam celik dah nak masuk 10 hari berpuasa....

Tanpa kita sedari masa sudah semakin cepat dan terasa singkat.

Dah 9 hari puasa.....jantung saya sudah mula berdebar-debar....

Berdebar bukan kerana apa tapi banyak hal yang belum saya selesaikan lagi...

So minda saya sekarang sedang bercelaru....

Celaru kerana baju yang kawan mintak tolong jahitkan belum lagi berjahit.....

Celaru kerana baju yang saya suruh kawan saya buatkan juga belum siap...

Celaru kerana baju-baju raya untuk anak-anak saya dan saya sekali pun belum terusik lagi ( belum jahitlah...)

Celaru kerana sudah tak tahu nak masak apa untuk hidangan berbuka...

Celaru kerana budget sudah lari!!!!!

Celaru kerana anak buat permintaan macam-macam....

Celaru kerana nak habiskan 30 juzuk al- Quran

CELARU

CELARU

Dan

CELARU

1 ulasan:

Ce'gu JAERA berkata...

relax kak.. kalau fikirkan sangat kecelaruan tu mesti tambah melarat..

tarik nafas panjang-panjang.. Insya Allah kalau dibuat satu persatu mesti akan siap..

all the best ya kak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...