Isnin, Jun 11, 2012

Tengok gambar pun jadilah...

Impian ingin bertemu sudah lama terpendam dalam hati ini...

Mengenali blogger ini memang suatu yang sangat tidak dijangka sama sekali.. Bermula pada  tahun 2011, beliau beria-ia mengajak saya pergi ke perjumpaan para blogger Johor ke Sedenak..Namun dek kerana terdapat halangan yang tidak dapat dielakkan, saya terpaksa menolaknya...

Selepas itu, beberapa kali saya ingin  berjumpa dengan beliau, namun tetap tiada kesempatan...walhal beliau sering kali pergi ke Johor Bahru..hanya FB saya tempat kami berkomunikasi..

Beberapa minggu lepas, saya terjah ke Felda Sungai Sayong... saya tahu memang beliau tiada di rumah kerana beliau pulang ke kampung...melilau-melilau mata saya mencari  kedai makannya...namun tidak berjumpa juga...

Akhirnya, saya diberitahu oleh blogger ini bahawa kedainya berada di belakang stesen minyak...

Semalam, kawan saya yang tingga di Bukit Ramun telah mengirimkan gambar ini..


Kawan-kawan tahukan siapa blogger ini....tengok gambar kedai pun jadilah...

Siapa lagi kalau tak..CITARASA RINDUAN

Mudah-mudahan kita akan berjumpa juga yea...Insya Allah..

2 ulasan:

Unknown berkata...

assalmualikum cikgu..

terharunya saya..
saya mendoakan 1 hari nanti btemu jua kita akhirnya..

insyallah... ada jodoh dan masa yang sesuai.. pasti bsua..

saya pun nak sangat mengenali cikgu cte yang manis...

doakan2 ya... impian kita bdua terlaksana...

JunAina berkata...

Ukhwah yang ada terjalin indah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...