Sabtu, Disember 17, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU CIKGU...

Bila tiba hujung tahun sahaja, saya dan cikgu Mahani sudah mula berkira-kira hendak membeli hadiah sempena perkahwinan cikgu-cikgu muda di sekolah ini.

Hujung tahun ini sahaja, seramai 4 orang cikgu di sekolah saya akan mendirikan rumah tangga. Tahniah kepada mereka.

Cikgu Siti Faridah dan cikgu Nurul Afifah telah diakad nikahkan pada 26hb Nov yang lalu . Mungkin cikgu-cikgu ini mengambil berkat sempena 1 Muharam iaitu tahun baru Islam. Malangnya, saya tidak dapat menghadiri majlis tersebut kerana majlis tersebut diadakan di Kelantan dan Segamat. Kebetulan pula kami guru-guru baru bercuti setelah seminggu dikehendaki hadir ke sekolah.

Tahniah juga kepada pasangan cikgu Norhafizah dan cikgu Pairul Irwan kerana kedua-dua cikgu ini merupakan cikgu sekolah ini. Pasangan ini adalah guru sesi petang.

Kebetulan pula, saya berada di Melaka..Jadi saya mengajak suami saya menghadiri perkhawinan ini di Jasin, Melaka..

Hari ini pula, majlis berlangsung di Perlis pula ( belah lelaki )..Maaflah cikgu Pairul, saya tak dapat pergi ke Perlis kerana anak saya akan menghadapi ujian diagnostik murid tahun 1 hari ini...

Buat mereka, saya sentiasa doakan agar pasangan pengantin baru ini dapat mengharungi kehidupan berumahtangga yang penuh mencabar dan bersabar dengan segala cobaan yang mendatang.

Selamat Pengantin Baru..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...