Sabtu, Jun 11, 2011

TIBA-TIBA JADI PEMINAT BOLA SEPAK..

Malam ini sudah semestinya peminat-peminat bola sepak sudah sepakat bertentang mata di hadapan televisyen masing-masing, gara-gara ingin menonton perlawanan akhir bola sepak Piala PA..

Perlawanan akhir antara The Red Warriors dengan Skuad Penyu...

Tetiba sahaja entry ini berkenaan bola sepak...sebenarnya saya dan suami saya memang tidak pernah suka dengan sukan bola sepak ini...kadang-kadang terfikir di akal fikiran saya yang agak negatif ini, apakah halnya dengan orang-orang nie, ramai-ramai mengejar bola yang sebiji di kawasan padang yang besar...agak-agaknya ada pemain yang tak dapat menyepak bola langsung!...

Sebenarnya entry ini saya tujukan kepada suami saya..En suami saya ini sememangnya tidak suka dengan bola sepak.. seingat saya seumur hidup en suami saya ni, boleh kira dengan tangan berapa kali dia bermain bola sepak...

Tapi tahun ini boleh pulak jadi fanatik dengan bola...Ini semua gara-gara bola sepak Kelantan sudah semakin membanggakan dan popular..

Inilah anak didik en suami saya yang bakal jadi pengikut Red Warriors...

Malam ini mesti peminat Kelantan berdebar-debar...Terkejut juga membaca berita hari ini mengatakan sebanyak lebih 200 bas dari kelantan telah bergerak ke Kuala Lumpur...bersemangat sungguh peminat fanatik bola sepak Kelantan...

Seperti biasa, saya jarang menonton aksi-aksi akhir....takut terlebih teruja...

Untuk penyokong-pennyokong Kelantan, jangan taksub sangat.. takut pula kekecewaan terjadi dan hal yang tak diingini pula yang dilakukan...

Selamat berjuang

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...