Rabu, Oktober 19, 2011

Merah Hitam "Minum Petang"...

Rasanya lama tak up date blog nie. Maaflah kawan-kawanku, bukannya tak sudi menjengah laman-lamanmu tapi agak sibuk menolong melengkapkan blog surau sekolah saya..

Untuk entry kali ini, saya ingin berkongsi gambar-gambar majlis jamuan minum petang atau "high tea" sekolah saya. Majlis ini telah diadakan pada hari sabtu yang lepas di Hotel Blue Wave, Johor Bahru..

Bergambar beramai-ramai tapi tak semua guru naik sebab ramai nak berposing di bawah dan ada juga yang tidak hadir..

Dengan tema merah dan hitam, majlis ini agak meriah juga. Kebiasaannya, jamuan di sekolah saya, para guru yang sudah berkahwin dibenarkan membawa pasangan masing-masing bersama anak-anak mereka. Saya pun begitu juga, akan membawa semua keluarga saya. Tapi kenalah keluarkan budget sendiri...

Bersama suami saya di majlis tersebut

Bergambar dengan kawan-kawan yang duduk berdekatan dengan meja saya..

Cuma ini sahaja yang dapat dikongsi, gambar hanya ditangkap dengan menggunakan handphone cap ayam aje...Kamera pula tertinggal di rumah...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...