Sabtu, Januari 28, 2012

Peminat tegar...

Minggu lepas, tiba-tiba en suami saya mengelurkan lebih 10 keping CD.. CD tersebut  diatur dalam album CD khas yang dibelinya..

Setiap helaian CD dalam album tersebutt, en suami saya akan labelkan dengan  "marker"  dari nombor 1 hinggalah ....( tak kira pula saya...)

Masuk sahaja kereta, en suami saya akan memasukkan CD tersebut dalam  CD player kereta.. Sepanjang perjalanan asyik mendengar suara artis popular lelaki ini sahaja.. Kami anak-beranak tidak dibenarkan berbual kuat-kuat, habis ditegurnya..Kadang-kadang saya hendak bercerita juga dengan en suami saya ini maklumlah bukannya senang dapat duduk bersama-sama, namun nasib saya sama juga dengan anak-anak...kena diam..

Dari satu CD ke satu CD dimainkannya... saya dan anak-anak hanya ikut mendengarnya..
Kadang-kadang terfikir pula, masa dalam keretalah  kita boleh berbual dan bergurau senda dengan en suami serta anak-anak...tapi peluang tersebut ditutup dek artis popular dalam CD tersebut..

Namun, kali ini berlainan pula bila mana en suami saya ni sudah menjadi peminat tegar atau fanatik kepada artis lelaki popular  ini...Kadang-kadang geram juga tapi sabar ajelah..

Minat en suami saya kepada artis yang semakin popular ini bermula melalui youtube sahaja.. Tahun lepas, balik sahaja kerja, mesti en suami akan membuka youtube artis lelaki ini...macam dah lali saya dibuatnya..

Ingatkan kat rumah sahaja, sekarang dibelinya CD banyak-banyak dan didengarnya pula di dalam kereta..

Nasib baik kami positif dan hanyut juga mendengarnya..

Nak tau siapa yang diminatinya  tanpa mengira masa???







7 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

alhamudllilah..
saya pun minat ustaz....

kak... tak apa, tu ke arah positif..
ayu pun nak tambah koleksi....

azieazah berkata...

Ohh... saya sendiri pun kalu dengar CD Ustaz Idrus nih, memang terkedu dan kagum sesangat!

teratai berkata...

ohh ramai peminat tu...

Kalamhati berkata...

hehe artis ni mmg ramai org minat ni..ralit bila dengar kan..byk ilmu dpt kalu dgr artis ni..hehe

padlie berkata...

Ustaz Azhar memang best..Tanya la apa pun, dia akan jawab.. :)

ariana berkata...

Akak pun minat pd artis yg sama jg lah..
Insyaallah akan dpt sesuatu yg baik dr nya..:)

Mak Su berkata...

bagus juga tu:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...