Khamis, Disember 23, 2010

Tahniah!!!

Tahniah bagi mereka yang telah berjaya mendapat keputusan PMR dengan cemerlang..Buat pelajar-pelajar saya yang dikasihi terutama di kelas 3 Aktif..Tahniah lagi sekali Buat Alan (7A ), Tan Hui Ying (8A ), Thanusha ( 7A ), Nadrah ( 8A), Tiqah - kakak( 8 A )...saya memang dah menjangkakan keputusan awak semua...Tahniah buat atiqah (8A ), kavina ( 8A ) dan Krisnaveni ( 8A )...awak buat saya teruja kerana kesungguhan awak semua untuk berjaya telah tercapai..saya memang telah melihat pencapaian awak sejak dari percubaan lagi...Buat wani, tahniah juga walaupun mendapat 7A1B.. Tahniah juga pada SMK Taman Daya 2, kerana peratus PMR telah meningkat berbanding dengan PMR tahun lepas..walaupun beberapa peratus sahaja.. Tetapi dalam gembira ada sedih juga, bila peratus bagi mata pelajaran Geografi telah jatuh dengan banyaknya...tahun lepas dapat 89 peratus tetapi tahun ini hanya 82 peratus sahaja...jika begini kejatuhannya, maka saya sebagai ketua panitia Geografi kenalah bersedia dengan jawapan dalam mesyuarat post-mortem PMR nanti...Tapi menurut Tn Hj, keputusan Geografi bagi daerah Pasir Gudang sememangnya jatuh pada keseluruhannya...Akan tetapi saya tetap kena bersedia dengan jawapan dalam mesyuarat berkenaan.. Untuk Adhwa, walaupun kakak tidak mendapat keputusan yang secemerlang macam anak-anak murid mak tu..tapi di hati emak, kakak tetap cemerlang...Anggaplah itu semua rezeki diorang ..yang pasti kakak berusaha lagi untuk memajukan diri kakak di masa hadapan..Emak akan sentiasa menyokong dan membantu kakak supaya kakak akan berjaya macam mereka...Semua cikgu cakap kakak boleh..betul tak??? Emak nak tengok result SPM kakak cemerlang..Jangan hampakan harapan emak yea... Akhir sekali TAHNIAH bagi semua pelajar yang berjaya, bagi yang kurang berjaya.. masih ada peluang untuk anda semua berusaha dan mengubahnya...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...