Selasa, Mei 17, 2011

Terima kasih Citarasa Rinduan

Tak sangka saya, saya akan dapat kad ucapan hari guru dalam dunia blog ini....

Terima kasih kepada CITARASA RINDUAN diatas kesudian beliau untuk merekacipta kad hari guru ini...Saya baru saja tahu ada kad ucapan untuk saya bila saya berkunjung ke blog cikgu-cikgu yang lain...

Lagi pula, sebelum hari guru saya agak sibuk untuk update entry dalam blog saya...so saya tak berkesempatan untuk blogwalking kat blog kawan2kawan...maaf yea...

Banyak kali juga ayu aka CITARASA RINDUAN nak berjumpa dengan saya...tapi masih jua tidak berpeluang.

Dulu beliau ada mengundang saya untuk pergi bersama-sama pergi ke Sedenak, rumah Mat Gebu untuk perjumpaan blogger selatan bersama En Ben ...tapi saya ada halangan..

Lepas tu, beliau juga nak berjumpa dengan saya masa majlis perkahwinan anak saudaranya Juliana di Felda saya...Tapi masih lagi tak ada jodoh...sebab saya tak balik kampung..

lepas ni, kalau beliau pergi bandar JB, bolehlah beliau call saya...Insya Allah saya akan usahakan..

Ataupun beliau adakan makan-makan untuk semua blogger????

4 ulasan:

Ce'gu JAERA berkata...

saya pun ada dapat kad ni daripada citarasa rinduan... malam nannti la saya nak update pasal kad ni,...

Unknown berkata...

selamat malam cikgu....
wah!!! terharunya ayu..
insyallah...
pasti kita bersua satu hari nanti..

bab makan2 tu.. ayu mmg rancang nak ajak semua blogger ke citarasa rinduan..
dan
ayu mmg alukan kalian singgah ke kedai ayu...

jom.. pekena mee bandung.. hehehe

azieazah berkata...

Tahniah.

Selamat Hari Guru, moga terus cemerlang.

Nanti kalu ada makan-makan, tolong makan untuk saya eh? :)

teratai berkata...

Selamat Hari Guru utk cikgu CTE, n selamat berjumpa bersama2 blogger di JB...mesti seronok kan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...