Isnin, Januari 31, 2011

Akhirnya bersiaran jugak......

Akhirnya bersiaran jugak cerita ini..Dahulu saya pernah keluarkan artikel Sakti Delima : Kenapa di berhentikan... Lihatlah cerita ini...saya memang kaki tv...sambil buat kerja di rumah ,saya akan memasang tv ...selalunya saya lihat TV3... Tv saya pula diletakkan di ruangan bawah berdekatan dengan dapur..ruang tamu saya tiada tv.. Kalau saya memasak ke, menjahit ke, melipat baju ke, makan ke...nak cuci baju ke ...boleh jeling-jeling tengok tv... Tadi saya menonton cerita ini jugak..tapi ulangan siaran sebelum diberhentikan dulu...suka melihat orang bertudung berlakon....dan yang penting dialognya....mengancam....sopan santun gitu.... p/s: Kain banyak dibasuh tapi matahari tak nampak-nampak...tak tau nak sidai kat mana... wasallam..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...