Jumaat, Februari 25, 2011

Jom Joint Bloglist Pak Cek Biola

Akhirnya saya mengalah jugak dengan pujukan tuan tanah...

Sebelum ni saya termasuklah ke dalam blog anak bujang ni..walaupun bujang tapi dia suruh panggl Pak Cek Biola...tak taulah apa maksud tersurat atau tersiratnya..
Blog Pak Cek biola ni memang mengancam...
Kadang-kadang terfikir pulak didalam hati saya ni, ini blog perempuan ke blog orang lelaki?
Kenapa saya tulis macam gini...
sebab warna background dia tu...
tu yang saya kalah tu...
warna kegemaran saya jugak...
PINK
Mintak maaflah Pak Cek Biola....saya gurua-gurau aje...jangan kecil hati yea..
Berbalik pada blog Pak Cek ni, saya lihat ada entry Jom Joint Bloglist Pak Cek Biola...lantas saya pun tinggalkankan komen sikit kat bawahnya mengatakan bahawa blog saya sederhana sahaja dan tak sesuai untuk sertai blog dia...

Tak sangka pulak, tuan tanah tu tinggalkan pesanan kat shout box saya...
Jadi untuk tidak menghampakan harapan orang , saya buatlah entry ini...

Ni masalah bagi saya...nak masuk kategori mana nie...
Blogku Hot, Blogku Chill, Blogku Style atau Blogku Comel..

emmmm, saya pilih Blogku Chill lah...boleh ke???
Saya nak tag sape yea....
dan
(fda, akak tak lupa fdalah )

Maaf yea kekawan baru ku...
jomlah join bloglist nie...menarik...

Wasallam

6 ulasan:

Tinta Emas berkata...

Akhirnya pandai jugaklah saya nak link gambar tu...
terimakasih fda...

Tanpa Nama berkata...

napa kak CTE tak tag fda...? huhu...

Unknown berkata...

thanks wat fda sbb bantu Cikgu CTE link kt gambar..

p/s alamak,x leh ke background pink..wan x suka pink pon..cuma sbb colour tu lembut dan cerah,senang nak tulis,,tulisan boleh nmpk..

tq join CTE..

Cikgu Nurin berkata...

Salam Cikgu CTE....baru sempat jalan jalan ni....

Tinta Emas berkata...

fda:
akak dah tag fda...sowriii

rozuan:
jgn ambik hati yea..bkgrond tu cantik..cume saya confius je..

cikgu nurin:
biasalah..kte kan cikgu...ptg2 baru boleh jln2...

Unknown berkata...

hahaha pakcik biola teramat pinky..i like

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...