Selasa, Februari 22, 2011

"Saya nak join bloglist Nelly The Strange"

Alamak!, sahabat baru alam maya saya ni berani betul tag saya supaya saya menyahut cabaran dia membuat entry kali nie...

wanfeedahoney

Sebenarnya saya tidak pernah masuk mana-mana contest atau cabaran bloglist...

bukan apa, saya rasa saya dah tak sesuai dengan semua ini...

pada saya , ini semua sesuai untuk orang-orang muda yaang memang sukakan cabaran sebegini... atau mungkin ada maksud lain...

Tapi demi, sahabat baru saya ni...saya mengalah jugaklah...

silalah klik di header bawah nie untuk maklumat lebih lanjut..

Alamak!, saya tak pandai nak link gambar nie lah...

klik kat bawah jelah...

Ini blog Nelly The Strange..

Tarikh tutup: 29 MARCH 2011

Kategori yang saya pilih ialah cool..

Sesuailah dengan umur dan jiwa saya nie...

Okey fda...akak dah buat nie....okey tak?

Masalah ni...nak tag pada sape yea...

saya ni blogger baru...mana ada kawan yang hendak di pelawa...

emmm saya yek?

kepada kawan2 di bawah jangan marah yea...

bloglist ni boleh bantu kita dapat lebih ramai kawan lagi...

joint yea...

Tag untuk

Suzie

mama sayang zakuan

teratai

Wassalam..

6 ulasan:

kindergartenlibrary berkata...

Terima kasih sudi join ya . .
Tak semuanya untuk yang muda2 sahaja ..
=)

Tinta Emas berkata...

alamak belum sempat nak edit balik, cik nelly dah komen kat sini...

Unknown berkata...

wohohoh..cikgu yang berpengalaman datang blog nesloo..wohoho terima kaseyh cikgu..

Tinta Emas berkata...

jiji yu:

tua bukan bermakna berpengalaman....masih menuntut ilmu lagi..

Tanpa Nama berkata...

line internet fda masuk tengah hari jerk dah macam boleh dicampak ke longkang. hehehe...

kak, untuk link gambar tu, akak highligh pastu akak g kat perkataan link, akak click... pastu akak masokkan jerk url nelly...

bukan semua utk org muda kak CTE... fda nak bg akak xprience... nt org gebang2 kat akak, takdelah akak rasa cam akak xde pon pengalaman bertag2 ni. hehehe... lgpon, kak CTE masih muda lawa lagi pe???

teratai berkata...

salam ckgu cte,

ohh dah jumpa pun tagnya,ok tq tag kite...ada masa akan buat,lambat lagi tarikh tutup tu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...