Jumaat, Februari 18, 2011

Musim Bersalin.....Tahniah!!!

Rezeki awal tahun 2011....

Tahniah.....

Tahniah....

Tahniah....

Bila tengok baby ni macam seiras muka ibunya.. Tahniah kepada pasangan muda ini.. Cikgu siti Zaleha Mhd Jawawi atau ayong dan suaminya Nurul Azmunir.

Ini baby boy terbaharu sekolah saya...Lahir pada 14hb Februari 2011 yang lalu...Baby boy ni memang tak sabar-sabar untuk keluar melihat dunia sebab keluar 2 minggu awal daripada tarikh jangkaan doktor..

Mungkin ibu muda ini kepenatan dengan aktiviti sekolah yang semakin padat atau baby ini kesian dengan ibunya yang begitu letih mengandungkannya...

Kesian dengan cikgu ini sebab terpaksa melahirkan anak secara pembedahan. Tidak apalah ayong, cuti bersalin ni jagalah kesihatan tu....Tahniah dari saya...

Ini pula baby girl kepada Pn Jashida Mat Jaeh. Nama baby cute ni ialah Hazren Humairah bt Hasnizam. Baby ini lahir pada 6hb Februari yang lepas..

Tahniah untuk kelahiran cahayamata yang ke 3 nie...

Pn Jashida nie cikgu yang sungguh perihatin sebab dia cukup risau untuk meninggalkan pelajar2 tingkatan 3...sayang katanye...kalau boleh dia nak tunda kelahiran baby ni ...tapi memang dah tertulis, baby ni kuar masa ni..so dia redha ajelah..

Tapi dengar cerita, pn Jashida tidak ambil cuti 90 hari..cuma mohon 60 hari je...saya rasa mungkin dia sayangkan pelajar SMKTD2 atau pun nak simpan cuti untuk anak seterusnya...( jangan marah shida )...

Ini pula baby girl kepada Pn Fatimah Mohd Arif. Kalau tak salah saya, ini anak ke 4 beliau.

Cikgu Fatimah sebelum ini sudah mempunyai 2 orang anak lelaki dan seorang anak perempuan..Rasanya dah cukup kot..dengarnya dia sudah tak mau tambah lagi sebab tulah dia nak habiskan cuti bersalin 90 hari tu...

Nama pilihan bagi pasangan cikgu ini ialah Zarin Sofea Hanim bte Hanizan.. wow!!! anggunnya nama anak dara bongsu cikgu ni..

Untungnya Pn Fatimah ini kerana suaminya sangat-sangatlah membantu dia ketika berpantang...kira bapa mithalil lah tu...

Apa-apa pun ..Tahniah dari saya..

Tahniah juga saya ucapkan kepada ibu baby ini.

Baby boy yang comel ini kepunyaan Pn Norzalilah dan pasangannya..( maaf sbb saya tidak tau nama pasangannya )

Dilahirkan pada bulan 10hb Disember yang lalu.

Baby ini merupakan anak pertamanya.. Nama pilihan bagi baby handsome ini ialah Ainuddin Zahran... Hebat juga nama ini...sehebat ibu dan bapanya...

Terdapat seorang lagi guru yang melahirkan anak pada bulan lepas..iaitu Pn Hasnaliza ..cikgu ini telah melahirkan anak pada 23hb januari 2011 yang lalu..

Kesian dengan cikgu ni sebab selepas melahirkan anak, beliau telah ditahan kat wad kerana mempunyai masalah jantung pulak..

Tapi sekarang cikgu ni dah keluar hospital dan kini berpantang di negeri Kedah, kampung cikgu hasnaliza...

Malangnya, saya tidak dapat gambar baby cikgu nie..lagipun dia tiada akaun FB...Tapi saya harap semoga cepat sembuh dan tahniah juga...

Kepada cikgu-cikgu diatas, saya minta maaf jika saya tersalah catat. Terima kasih atas kebenaran menggunakan gambar2 yang comel2 ini...

Wassalam

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hah, barulah dapat komen! hehehe... geramlah fda tengok baby comei2 tu... nak satu leh tak?

Tinta Emas berkata...

emmm...mcm nak anak lagi jea...

pRincESs_N berkata...

siti zaleha kak ayong...skulmate N dlu..

nway..salam knal kak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...